DETALL ACTIVITAT

Jornada: El paper de les col·leccions en els museus actuals

La jornada “El paper de les col·leccions en els museus actuals” organitzada per l’Associació de Professionals de Museologia de Catalunya (AMC), l’Institut Català de Recerca de Patrimoni Cultural (ICRPC) i el Campus de Patrimoni Natural i Cultural de la Universitat de Girona (UdG). Es durà a terme a Girona, el dilluns 3 de juliol a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres de la UdG.

Una jornada destinada a debatre, des de la reflexió provinent de la recerca, el paper que juguen les col·leccions dels museus en un nou context social en que la museologia, a nivell internacional, s’ha redefinit per adaptar-se a les noves demandes socials. Ha estat un procés llarg que va culminar l’estiu passat a Praga, en l’assemblea general de l’ICOM. En aquesta jornada posarem damunt la taula el debat sobre el tractament de les col·leccions i es mostraran alguns exemples pràctic del nostre entorn.

Visualitza l'activitat a través del següent enllaç!