DETALL ACTIVITAT

Optimització de continguts digitals i sostenibilitat de les eines de mediació al museu (itineraris virtuals, mappings, etc)

Formació a càrrec de Montse Gumà, Cap de Projectes Digitals del Museu Nacional. Formació online.

Mappings, realitat augmentada, realitat virtual, gigafotos, 3D... tot un seguit de recursos que hem de planificar i integrar en un marc global, el de l’estratègia digital del museu, i que hem d’intentar fonamentar amb dues premisses principals: d’una banda, han de ser recursos que enriqueixin la col·lecció, consultables des de qualsevol canal, i, en segon lloc, hem de pensar en la sostenibilitat. No ens hem de deixar endur per la tecnologia, sinó pel tipus de contingut que tenim, el què volem explicar i a qui li hem d’explicar. En definitiva, tot un repte.