DETALL ACTIVITAT

Vens a navegar amb el Santa Eulàlia?

El dissabte 29 d’abril organitzem una navegació per la façana marítima de Barcelona a bord del pailebot Santa Eulàlia, un veler de transport de mercaderies centenari (1918) que l’any 2011 va ser declarat BCIN.

La ruta permet visualitzar el Port Vell, la sortida del port a mar obert, el barri mariner de la Barceloneta, el barri de la Vila Olímpica i el Fòrum. Està amarrat al Moll de la Fusta del Port de Barcelona, molt a prop del Museu Marítim.

Aquest vol ser un moment de trobada distesa entre els i les professionals de museus. Durant la navegació, que té una durada de 4 hores, farem un vermut.

Vindràs?

Aquesta activitat és gratuïta per als i les sòcies de l’AMC.

Els preu d’acompanyant és de 12 €.

Hora i punt de trobada: 9,30 h davant del vaixell (Moll de la Fusta, al costat de la Rambla del mar)

Inscriu-te aquí

Inscripcions fins al 26/04