DETALL ACTIVITAT

Visita guiada Museu Pau Casals

En ocasió de la desena edició dels Premis de Museologia de l'Associació de Professionals de la Museologia de Catalunya (AMC), que tindrà lloc el 14 de setembre de 2024, a les 12 del migdia al Museu Pau Casals, el Museu ofereix, per a aquells que hi estiguin interessats, una visita guiada a les 11:00 h.

Activitat gratuïta, restringida als associats i associades de l’Associació de Professionals de la Museologia de Catalunya.

⚠️ Per inscriure-us a l'activitat cliqueu a la casella "inscripció" que trobareu més a baix i ompliu totes les dades requerides. Un cop enviades les vostres dades, en els següents dies rebreu un correu electrònic de confirmació verificant que la vostra inscripció ha estat processada amb èxit.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o informació addicional.