DETALL ACTIVITAT

VISITA TÈCNICA A LA FUNDACIÓ JULIO MUÑOZ RAMONET

Visita a la seu de la Fundació Julio Muñoz Ramonet, creada l’any 1994 per respondre a la darrera voluntat de l’empresari, tot i que no va ser fins l’any 2013 que, després d’anys de litigis, l’Ajuntament de Barcelona va rebre les claus de la finca. La fundació té per objectiu la conservació i manteniment de les dues finques del carrer Muntaner i Avenir de Barcelona, inclosos parc i jardí, amb tot el seu contingut complet (inclosa una important col·lecció d’art amb obres i retaules dels períodes compresos entre el Barroc i el segle XX), per tal de procurar la seva visita al públic en general, com a foment, divulgació i defensa de la cultura, la promoció de la cultura i les arts en general.Programa previst: 17 a 18 hores, visita als jardins i els diferents espais de la casa i la torre del carrer Muntaner 18 a 19 hores, explicació sobre el llegat, la Fundació i els seus plans de futurEns atendran: Carme Rivero, Cap de projectes de la Direcció de Memòria, Història i Patrimoni de l’ICUB Anna Ferrer, Directora de la Fundació Muñoz Ramonet LLOC DE TROBADA: Fundació Julio Muñoz Ramonet (Carrer Muntaner, 282 · 08021 Barcelona) HORARI: 17 a 19 hores PREU: Activitat gratuïta, restringida als associats i associades de l’Associació de Museòlegs de Catalunya i als treballadors dels museus de la Xarxa de Museus Locals. INSCRIPCIONS: Places limitades (màxim 15 assistents). Cal confirmar l’assistència enviant un correu electrònic a: amc@amc.cat (indiqueu a l’assumpte “Inscripció Visita Fundació Julio Muñoz Ramonet” i, al cos del missatge, el nom i cognoms, telèfon mòbil de contacte, institució on treballeu i adreça postal). Imprescindible inscripció prèvia.