CANDIDATS EXPERIÈNCIES I ACTIVITATS

Escape Movie. La Dama d'Aigua

Adreça del lloc de desenvolupament de l'experiència/activitat

Descripció/presentació del projecte

La Dama d’Aigua és una experiència virtual que consisteix en un joc d’enigmes que s'ha de resoldre pas a pas, a cadascuna de les seqüències de la pel·lícula, per tal de poder avançar en la història.

La Françoise Fives-Lille està atrapada en una història d’amor impossible, ha entrat en un bucle temporal del que no pot sortir. Cada any, al mateix dia i a la mateixa hora; apareix a la Central Cornellà on es troba el Museu de les Aigües.

Generar una nova manera d'aproximar al públic a l'espai patrimonial de la Central Cornellà, on s'ubica el Museu de les Aigües i atreure el públic cap a la visita virtual.

Des del seu llançament al desembre de 2021 han realitzat l'activitat virtual aproximadament 25.000 persones. A més s'ha posicionat el museu com a referent en la producció de nous formats virtuals

El 2017 el Museu de les Aigües va ser pioner en la producció d'un escape room en el recinte de la Central Cornellà, el que va atreure nous públics cap al museu. El 2021, seguint l'estratègia de transformació digital, el museu ha innovat en la producció per primera vegada en el nostre entorn d'un escape movie, una pel·lícula interactiva on l'objectiu es poder arribar al final i generar el desenllaç. Els resultats han sigut positius i permet mostrar el museu des d'una perspectiva nova, entrant a través de la visita dins d'espai habitualment tancats, però també dotant-la d'una historia emocional per generar una experiència emotiva.

Xarxes @museuaigues

Vídeo: Escape movie La Dama d’Aigua