CONVOCATÒRIA

BEQUES PRÀCTIQUES DIVERSOS ÀMBITS CULTURALS

Publicades les bases per a les següents beques de la Direcció General de Patrimoni Cultural:

1. Beques per fer pràctiques en els processos de conservació/restauració dels béns culturals mobles.
2. Beques per fer pràctiques a l'Arxiu Nacional de Catalunya.
3. Beques per fer pràctiques en el tractament de documentació, inventari i catalogació de fons, en l'àmbit de la
cultura popular i el patrimoni etnològic.
4. Beques per fer pràctiques als arxius històrics provincials i a la Direcció General del Patrimoni Cultural en
matèria d'arxius i gestió documental.
5. Beques per fer pràctiques en la protecció i la restauració del patrimoni cultural arquitectònic.
6. Beques per fer pràctiques al Gabinet Tècnic del Departament de Cultura.
7. Beques per fer pràctiques a la Biblioteca de Catalunya.
8. Beques per fer pràctiques en el tractament de documentació, inventari i catalogació de fons, en l'àmbit del
patrimoni cultural.

Trobareu les bases a l'enllaç.