COMUNICAT

COMUNICAT DE L'AMC

COMUNICAT DE L’ASSOCIACIÓ DE MUSEÒLEGS DE CATALUNYA DAVANT EL TANCAMENT DE MUSEUS I ANUL·LACIONS D’ACTIVITATS PEL RISC DE PROPAGACIÓ DEL COVID-19

Davant la publicació al DOGC de la  resolució per al tancament de museus i biblioteques: RESOLUCIÓ SLT/720/2020, de 13 de març, per la qual s'adopten noves mesures addicionals per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2,  el tancament ja produït de museus i anul·lacions de les seves activitats culturals i pedagògiques que afecten directament a autònoms i a moltes petites empreses de serveis externalitzats.

Des de l’Associació de Museòlegs de Catalunya donem suport a tot el nostre associat afectat per la citada mesura, tot esperant poder tornar a la normalitat en breu i instem a les administracions públiques que adoptin les mesures necessàries per assumir i compensar per les pèrdues que aquesta situació provoca a aquest teixit empresarial que es veu afectat de manera molt notable.