JUNTA DIRECTIVA

COMUNICAT DE L’ASSOCIACIÓ DE MUSEÒLEGS DE CATALUNYA

Ni els museus ni els professionals de la museologia poden viure al marge dels fenòmens que afecten les comunitats que els envolten. Per aquesta raó, la Junta de l’AMC vol mostrar el seu rebuig davant les detencions, registres i decomisos duts a terme pels cossos policials, així com les coaccions a mitjans de comunicació o el tancament de pàgines web. Demanem que s’obrin vies de diàleg i exigim que es respectin els principis democràtics i els drets fonamentals, i ho fem amb independència del posicionament divers i valoració individual de la situació política de les persones que integren aquesta junta.