CONVOCATÒRIA

Convocatòria: cap de Departament del Museu Frederic Marès

El dia 20 d'abril es publica la CONVOCATÒRIA I BASES que han de regir el concurs 3/2021-C.Cap de Departament del Museu Frederic Marès adscrit a la Gerència de l'Institut de Cultura de Barcelona. Solament s'hi pot presentar personal funcionari i/o laboral fix de l'Ajuntament de Barcelona.
El termini de presentació de sol·licituds és de 15 dies hàbils a partir del dia següent a la publicació de les bases a la Gaseta Municipal.

Des de la Junta de l'AMC ens oposem a les convocatòries obertes exclusivament a personal funcionari i/o laboral fix de les administracions, ja que atempta contra la igualtat d'oportunitats. A més, no compartim alguns dels aspectes d’aquesta convocatòria, com ara el perfil que es proposa per a una direcció de museu, o l’absència de valoració de l‘experiència museològica entre els mèrits puntuables. Per tot plegat, volem entrevistar-nos amb les persones responsables de l'ICUB per tractar aquestes circumstàncies.

Per veure les bases, consultar l'enllaç.