CONVOCATÒRIA

TÈCNIC/A SUPERIOR GESTIÓ CULTURAL EN DIFUSIÓ I COMUNICACIÓ, DINS EL PROJECTE "UN NOU PORTAL PATRIMONIAL: EL MUSEU D'ART DE LLEIDA"

Convocatòria de procés selectiu per contractar, com a personal laboral,  una persona a temps complet per desenvolupar tasques de tècnic superior de gestió cultural en difusió i comunicació dins del projecte “Un nou portal patrimonial: El Museu d’Art de Lleida”, projecte cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020.

El termini de presentació de sol·licituds és des del dia 7 fins al 20 de gener de 2021 (ambdós inclosos). Bases específiques de la convocatòria a l'enllaç.