CONVOCATÒRIA

Tècnic Auxiliar de Cultura Museu de Moià i Parc Prehistòric de les Coves del Toll

L'Ajuntament de Moià obre convocatòria urgent per a la contractació temporal d’un jove en pràctiques menor de 30 anys dins el programa de Garantia Juvenil de Catalunya. Aquest lloc de treball és de Tècnic/a o auxiliar tècnic/a de Cultura per treballar al Museu de Moià i Parc Prehistòric de les Coves del Toll. Presentació d’ofertes fins al 21 d’octubre al registre de l'Ajuntament de Moià. Contracte de 6 mesos, a jornada completa, data màxim d’inici el 31 d’octubre de 2018 i fins al 30 d’abril de 2019. Base generals de la convocatòria a l'enllaç.