DETALL ACTIVITAT

VISITA TÈCNICA A FAMA 2018

Visita tècnica a la Fira d'Art Modern i Antic de Barcelona, de la mà de Sergi Clavell, president de FAMA.

Activitat gratuïta, restringida als associats i associades de l’Associació de Museòlegs de Catalunya i als treballadors i treballadores de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona. Places limitades (màxim 14 assistents). Imprescindible confirmació d’assistència. Les places s'assignaran per rigorós ordre d'inscripció.

HORA: 17 h

LLOC DE TROBADA: Accés principal a la fira (Museu Marítim de Barcelona, Sala Marquès de Comillas, Av. de les Drassanes s/n, 08001 Barcelona).

Amb el suport de: Diputació de Barcelona