ASSEMBLEA AMC 2024

CONVOCATÒRIA XXVI ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

Benvolguts/des companys/es,

En nom de la Junta Directiva i d’acord amb els articles 14 i 16 dels Estatuts, em plau convocar-vos a la XXVI Assemblea General Ordinària de l’Associació de Professionals de la Museologia de Catalunya, prevista pel dissabte, dia 6 d’abril de 2024, a les 10:45 hores en primera convocatòria i a les 11:00 hores en segona convocatòria, que se celebrarà al Museu del Renaixement de Molins de Rei (Plaça Palau de Requesens, 4, 08750 Molins de Rei) amb el següent:

Ordre del dia

1. Lectura i aprovació de l’acta anterior: XXV Assemblea General Ordinària 2023 (Museu d’Història de Catalunya, Barcelona)

2. Presentació i aprovació, de la memòria de gestió i balanç del 2023.

3. Presentació i aprovació del pla d’actuació i pressupost per al 2024.

4. Precs i preguntes.

Podreu trobar els documents a l’àrea del soci de la pàgina web de l’associació.

Per assistir-hi de manera virtual, podreu connectar-vos a l’assemblea a través de l’enllaç: Enllaç zoom XXVI Assemblea General Ordinària 2024
ID reunió: 832 5765 6018
Clau d’accés: 582608

Us informem que un cop finalitzada l'assemblea, en Damià Martínez, responsable del Museu, ens farà una visita guiada per les instal·lacions i col·leccions del que serà el futur Museu del Renaixement de Molins de Reis, quan s'inauguri.

Rebeu una cordial salutació,

Joan Vicens Tarré