NOTA DE PREMSA

NOTA DE PREMSA: DEBAT PER AL POSICIONAMENT DE L’AMC ENFRONT DE LA POLÈMICA DEL PROJECTE DEL FUTUR MUSEU DE L’HERMITAGE A BARCELONA

El sector està vivint una forta polèmica a l’entorn del projecte del futur museu de l’Hermitage a la ciutat de Barcelona, un projecte que es va iniciar l’any 2012, però que recentment ha agafat volada pel posicionament de les autoritats portuàries i municipals barcelonines.

L’Associació de Museòlegs de Catalunya agrupa professionals del sector dels museus i el patrimoni i té per objectiu la defensa a les persones que hi treballen. Però, d’altra banda, no pot quedar al marge de polèmiques que afecten directament el sector. És per això que l’AMC proposa obrir un espai de debat per a totes les persones associades que hi vulguin participar, ja sigui per mostrar la seva opinió o per escoltar les aportacions d’altres membres.

Aquest debat es durà a terme en una plataforma online el dilluns dia 7 de juny a les 18:00 i serà restringit.

Com a conclusió del debat, l’associació emetrà un recull que pugui servir per aclarir en la mesura del possible la situació actual de la polèmica i traci el posicionament que pugui prendre l’AMC al respecte.
Junta AMC

Barcelona, a 2 de juny del 2021