DETALL ACTIVITAT

Adaptació d'exposicions per a persones amb ceguesa o baixa visió

PLACES COMPLETES!

Curs teòric-pràctic per descobrir diverses maneres d'adaptar visites a exposicions temporals per a persones amb ceguesa o baixa visió. Aquesta sessió està orientada a millorar l'accessibilitat dels museus amb recursos propis o un cost molt baix, basant-nos en tècniques i recursos a l'abast de tothom i, sobretot, a explorar la pròpia creativitat.

Impartit per Quim Módenes, tècnic del Museu d'Art de Cerdanyola.

INFORMACIÓ PRÀCTICA:

DATA/HORARI: Dissabte 30 de novembre de 2019, de 10 a 14 hores.
LLOC: Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (Carrer de Montalegre, 5, 08001 Barcelona).
INSCRIPCIONS: Activitat gratuïta. Places limitades (màxim 20 assistents). Data límit inscripcions: dijous 28 de novembre a les 14h. Imprescindible confirmar la inscripció. Els/les socis/sòcies de l'AMC i treballadors/es de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona tenen preferència en les inscripcions.
ORGANITZA: Associació de Museòlegs de Catalunya, amb el suport de la Diputació de Barcelona, i la col·laboració del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Imatge: rawpixel.com - www.freepik.es