DETALL ACTIVITAT

Seminari Aspectes jurídics de la gestió dels museus

Socis i sòcies de l'AMC,

Us convidem a participar en el seminari Aspectes jurídics de la gestió dels museus, una sessió formativa i pràctica organitzada per la secció balear de l’AMC. La sessió, liderada pel reconegut jurista Lluís Segura, abordarà els principals dubtes legals que poden sorgir en la gestió diària dels museus, centrant-se en la contractació administrativa i laboral.

Programa:
- 17.00 h – Exposició de continguts a càrrec de Lluís Segura
- 17.45 h – Diàleg obert amb els participants
- 19.00 h – Finalització de la sessió

La sessió està dissenyada per resoldre les inquietuds legals que sovint es presenten en la pràctica professional, incloent temes com les limitacions legals en les actuacions dels museus, els drets laborals dels treballadors i el compliment de les funcions dels serveis públics.

No deixeu passar aquesta oportunitat de millorar la vostra pràctica professional en la gestió museística i inscriviu-vos al seminari!

🗓️ Data: 12 de novembre
🕕 Hora: 17:00h
(durada aproximada 2h)
📍 Lloc: En línia