DETALL ACTIVITAT

VISITA A L'EXPOSICIÓ "LA PRESÈNCIA DEL PRADO. EPISODIS D'UNA HISTÒRIA" AMB COPA DE CAVA ALS JARDINS

Visita a l'exposició temporal "La presència del Prado. Episodis d'una història", una mostra organitzada amb motiu de la celebració del bicentenari del Museo del Prado. L'exposició vol mostrar la totalitat del dipòsit que actualment acull la Biblioteca Museu Víctor Balaguer i que mai no es pot veure complet, i sumar-se a la commemoració recordant la presència centenària del Prado a Vilanova.

Mireia Rosich, directora de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, ens acompanyarà en el recorregut per l'exposició i ens descobrirà interessants aspectes al voltant de la mostra.

Acabarem la visita fent una copa de cava i conversant en el suggeridor entorn dels jardins del Museu.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATA/HORA: Dijous 6 de juny de 2019, a les 19 h.
LLOC DE TROBADA: Entrada principal de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer (Av. Víctor Balaguer, 08800 Vilanova i la Geltrú).
INSCRIPCIONS:  Activitat gratuïta. Places limitades (màxim 30 persones). Imprescindible confirmar la inscripció. Inscripcions fins a les 14 h de dimecres 5 de juny. Els/les socis/sòcies de l'AMC tenen preferència en les inscripcions.
ORGANITZA: Associació de Museòlegs de Catalunya.

Imatge: Biblioteca Museu Víctor Balaguer