DETALL ACTIVITAT

VISITA AL MUHBA CASA DE L'AIGUA

Visita a la Casa de l'Aigua, un singular espai que forma part de la xarxa de conjunts i centres patrimonials del MUHBA (Museu d’Història de Barcelona) distribuïts pels barris i districtes de Barcelona.

Joan Roca, dictor del MUHBA, i Carles Vicente, direcció Memòria, Història i Patrimoni de l'ICUB, ens acompanyaran en el recorregut i ens parlaran del projecte de museu d’història estès en el territori de la ciutat.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATA/HORA: Dilluns 28 d'octubre de 2019, a les 17.30 h.
LLOC: Casa de l'Aigua (Torrent de la Perera, s/n 08033 Barcelona).
INSCRIPCIONS:  Activitat gratuïta. Places limitades. Imprescindible confirmar la inscripció. Places assignades per rigorós ordre d'inscripció. Inscripcions fins a les 14 h de dilluns 28 d'octubre. Els/les socis/sòcies de l'AMC tenen preferència en les inscripcions.
ORGANITZA: Associació de Museòlegs de Catalunya. Amb la col·laboració del MUHBA (Museu d’Història de Barcelona).

Fotografia: MUHBA (Museu d’Història de Barcelona).