PREMIS AMC DE MUSEOLOGIA

CANDIDATS EXPERIèNCIES I ACTIVITATS

MODALITATS/CANDIDAT

«De la mar a la taula: receptes d'ahir a cuines d'avui»

El projecte «De la mar a la taula: receptes d'ahir a cuines d'avui», impulsat pel Museu Marítim de Mallorca i en col·laboració amb l'Ajuntament de Sóller i l’IES Guillem Colom Casasnoves, de Sóller, destaca per la seva profunda connexió amb la comunitat de gent gran. Recopilant receptes tradicionals transmeses de generació en generació, el projecte reflecteix la rica herència culinària i la connexió històrica amb la mar. Les receptes van ser elaborades pels estudiants del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Cuina i Gastronomia, promovent la preservació de tècniques culinàries tradicionals. Aquesta iniciativa no sols va preservar el patrimoni culinari, sinó que també va enfortir els llaços intergeneracionals i va fomentar l'intercanvi de coneixements entre joves i majors.

IMATGES DEL PROJECTE