Canvi de govern, ball de cadires culturals

Els experts demanen més transparència i perfils adequats per als alts càrrecs de Cultura i Memòria

No és cap novetat que, quan hi ha un canvi polític, tot es belluga. Apareixen nous directors generals i directors d'institucions que poden o no presentar projectes i ser escollits entre diferents candidats o, simplement, ser col·locats. Els canvis, en segons quins moments polítics, són tan ràpids que els rellevats no han tingut temps de desenvolupar pràcticament cap dels projectes que havien començat.

Accedeix a l'article de la Sílvia Marimon per l'ara balears a través de l'enllaç de la notícia