COMUNICAT

LES DIRECCIONS DE MUSEUS A LA PREMSA

Dilluns 18 de gener es va publicar a la Vanguardia un article sobre els museus i les seves direccions firmat per la periodista Teresa Sesé: "Museos, ¿hay alguien al mando?"

Celebrem que la premsa es faci ressò d’aquesta problemàtica tan greu I volem puntualitzar que considerem que els professionals al capdavant dels museus, independentment  de la seva situació professional, sempre exerceixen les seves funcions i responsabilitats amb el màxim rigor.

Des de l’AMC reivindiquem unes condicions laborals adequades per aquests professionals, i per a tot el sector professional, així com el compliment de les obligacions de les institucions.

Imatge: Museus de les Cultures del Món. Xavier Gómez.