Premi Museu Europeu de l'any

Des de l'Associació de Museòlegs de Catalunya volem felicitar al Museu del Calçat i de la Indústria d'Inca i al  Mas Miró per la seva participació i resultats al Premi Museu Europeu de l'any.

Felicitem al Museu del Calçat i de la Indústria, premiat com un dels millors museus d'Europa, que va obtenir el premi Siletto per la implicació i la participació de la comunitat en el funcionament de la instal·lació.

Felicitem també al Mas Miró per la seva nominació als premis, quedant finalista al Premi Museu Europeu de l'any.

Ambdós assoliments ens animen a seguir treballant pels museus i pel patrimoni, volem felicitar als equips tècnics que han permès arribar fins aquí, i a les seves directores, Aina Ferrero i Helena Juncosa, associades de l'AMC.