ACTIVITAT EN LíNIA

REPRESENTANTS DE LES PRINCIPALS FORCES POLÍTIQUES ES TROBEN CARA A CARA EN UN DEBAT SOBRE CULTURA ABANS DE LES ELECCIONS DEL 14F

Dia: 9 de febrer

Hora: 19 h

L’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya, amb la col·laboració de l’AMC,  organitza una nova edició de ‘La Cultura a debat’, aquest cop online.

Amb motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya, l'APGCC torna a posar sobre la taula la cultura i les polítiques culturals en un debat que reuneix representants de les principals forces polítiques. Enguany, i deguda a la situació sanitària, el debat es farà en versió online i sense públic presencial, però inclourà un xat en directe, que permeti la interacció i fomenti el debat també entre les persones assistents.

A taula seuran set representants de grups polítics i la periodista  Maria Cusó, responsable de cultura de RAC1, que actuarà com a moderadora durant les dues hores que s’allargarà el debat. Les persones que participen d’aquest debat són  Héctor Amelló, com a representant de  Ciutadans,  Jenn Díaz, d’ Esquerra Republicana,  Gemma Lienas, dels  Socialites de Catalunya,  Ramon Arnabat, com a representant d’ En Comú Podem,  Natàlia Sànchez de la  CUP-G,  Manuel Reyes del  Partit Popular i finalment  Francesc Xavier Ten de  JxCat.

L’emissió de ‘La Cultura a Debat’ serà el proper dimarts 9 de febrer a les set del vespre, a través del canal de Youtube de l’APGCC.