DETALL ACTIVITAT

VIATGE PELS 4 CONTINENTS DE LA XOCOLATA

T’agrada la xocolata? Vine a tancar l’any amb una proposta dolça!

🗓️ Dijous 14 de desembre 🕘 17:00h

📍Museu de la Xocolata, carrer Comerç, 36, Barcelona

📋 Capacitat: 25 persones màxim.

Data límit d'inscripció: dimarts 12 tancament d'inscripcions

🪙 Activitat gratuïta per als socis i sòcies de l’AMC i 10 € acompanyants*

Visita guiada

Visita guiada al Museu de la Xocolata on s'aprofundeix en l'origen del cacau, l'arbre i els tipus de cacau, el procés de fabricació de la xocolata, les tradicions catalanes i com s'han elaborat les figures de xocolata del museu. És una hora de completa immersió a la cultura de la xocolata.

Tast: Viatge pels 4 continents de la xocolata

L'activitat consisteix en un tast de cinc tipus de xocolata provinents de diferents parts del món. Partim del continentamericà, on els/les participants provaran una xocolata 70% de l'Equador, elaborada amb un cacau de tipus Nacional. Seguidament, els/les participants viatjaran a l'illa de Trinitat i Tobago, on provaran una xocolata 70% de tipus Trinitari. Després continuaran amb una xocolata 70% del continent Africà, concretament de l'illa de Madagascar, i finalitzaran amb un tast d'una xocolata d'una petita plantació de Vietnam, Àsia. Per concloure, els/les participants provaran una xocolata 70% de Papua Nova Guinea, on s'utilitza una tècnica de fumat per a assecar les faves de cacau.

Inscripció:

Per inscriure-us a l'activitat clica la casella "inscripció" que trobaràs més a baix i omple totes les dades requerides. Un cop enviades les teves dades, en els següents dies rebràs un correu electrònic de confirmació verificant que la teva inscripció ha estat processada amb èxit.

Us recordem que el termini d'inscripció finalitza el dimarts 12 de desembre del 2023.

*Si sou acompanyants, assegureu-vos de portar l'import exacte en efectiu (10€) el dia de l'activitat.

Agraïm la vostra inscripció a l'activitat i esperem amb interès compartir entre tots aquesta experiència.

En cas que tingueu qualsevol pregunta o necessiteu assistència durant el procés d'inscripció, estem a la vostra disposició per ajudar-vos. Podeu contactar-nos a través del correu electrònic a: amc@amc.cat o trucant al 619 769 135.