MUSEU MARíTIM DE BARCELONA

Acte de lliurament de la VIII Edició dels Premis AMC de Museologia

Us deixem aquí l'enllaç al vídeo de la VIII Entrega dels Premis AMC de Museologia, uns premis que es van celebrar d'una manera poc convencional, a causa de la situació actual que estem vivint.

El Museu d’Art de Girona, el Museu Marítim de Barcelona i Mas Miró de Mont-roig han estat els guardonats d'aquesta edició, en la que també s’ha concedit dues mencions a la trajectòria professional, una a Gabriel Alcalde i Gurt, a títol pòstum, i l’altra a Josep Maria Trullén.

Us deixem amb els premiats amb el desig que en la pròxima edició es puguin tornar a sentir els aplaudiments del públic.