DETALL ACTIVITAT

VISITA TÈCNICA EXPOSICIÓ PUIG I CADAFALCH

Visita tècnica a l'exposició temporal Puig i Cadafalch. Arquitecte de Catalunya, que acull el Museu d'Història de Catalunya.

La mostra forma part de les propostes de l'Any Josep Puig i Cadafalch, amb motiu de la commemoració del 150è aniversari del seu naixement.

La visita es farà amb la comissària Mireia Freixa, i el comissari Eduard Riu-Barrera, que ens ajudaran a aprofundir en la figura i obra de Puig i Cadafalch.

Activitat gratuïta, restringida als associats i associades de l’Associació de Museòlegs de Catalunya i treballadors i treballadores de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona. Imprescindible confirmació d’assistència.

HORA: 17 h

LLOC DE TROBADA: Vestíbul del Museu d'Història de Catalunya (Plaça de Pau Vila, 3, Barcelona).

Amb el suport de: Diputació de Barcelona

I la col·laboració de: Museu d'Història de Catalunya