CANDIDATS EXPERIèNCIES I ACTIVITATS

MODALITATS/CANDIDAT

El Petit Congrés de VINSEUM

El Petit Congrés està plantejat talment com si fos un congrés professional, però en comptes de ser per a adults és un congrés on infants de 1r i 2n de primària exposen els projectes desenvolupats a l’aula. Els treballs resultants dels projectes realitzats es distribueixen pel museu i els alumnes s’expliquen els uns els altres què han treballat al llarg del curs. El punt distintiu és que tots els alumnes participants (286) disposen de 10-15 minuts per a exposar el seu projecte. En aquesta activitat es posa en valor la feina feta en grup pels més petits i es genera un espai de trobada entre alumnes i centres que habitualment només acostuma a passar quan els alumnes són més grans. Tot plegat suposa una gran tasca de coordinació per part del museu i de participació activa de tots els centres educatius participants així com de l’acompanyament del Servei Educatiu.