FORMACIÓ

Diploma en especialització en Direcció Estratègica de Museus i Centres Patrimonials

El Postgrau en Direcció estratègica de Museus i Centres Patrimonials és un curs de formació especialitzada adreçat en primera instància a professionals que dirigeixen i gestionen museus i equipaments de patrimoni cultural. El pla d’estudis no inclou els temes més característics i comuns dels màsters de patrimoni i museografia –que en la majoria dels casos aquests professionals ja han cursat–, sinó aquelles altres qüestions més específiques pròpies de la direcció i gestió dels museus.

. Adquirir una formació específica per a la direcció i gestió de museus i equipaments de patrimoni cultural
. Millorar les expectatives professionals i de flux cap a altres llocs de treball
. Incorporar la perspectiva estratègica en la planificació i gestió del museu
. Adquirir noves eines per a la millora dels processos de disseny i gestió dels diferents tipus de projectes