NOTA DE PREMSA

Presentació del 4t manual de museologia de l’AMC a Palma

EL passat divendres, 24 de setembre, va realitzar-se al Museu Marítim de Mallorca, al Centre Cultural de Ses Voltes, la presentació del 4t volum dels manuals de museologia de l’AMC dedicat a la planificació estratègica aplicada als museus i centres patrimonials.

Van participar-hi el president de l’AMC, Joan Vicens, el director del MMM, Albert Forés, i la Dra. Imma Lorés, com a coordinadora del manual. Un acte que també serví per presentar la nostra entitat i els seus serveis als professionals dels museus ide les Illes Balears.

Al llarg del mes d’octubre s’aniran realitzant presentacions a Girona, Lleida i Tarragona.