NOTA DE PREMSA

Presentació del quart número de la Col·lecció de Manuals de Museologia a Lleida

Aquest passat dissabte dia 2 d'octubre es va presentar el quart número de la Col·lecció de Manuals de Museologia de l’AMC, “Planificació estratègica de museus I centres patrimonials” al Museu de Lleida.
A l’acte hi van participar el Sr. Josep Giralt, director del Museu de Lleida, la Sra. Olga López i la Dra. Imma Lorés, coordinadores del manual i el Sr. Joan Vicens Tarré, president de l'AMC.

Encetem així les presentacions programades a les seccions territorials amb la voluntat de fer arribar a tot el nostre associat aquesta publicació.

La propera presentació serà divendres dia 8 d'octubre a Girona a l’edifici de la Pia Almoina.