CANDIDATS EXPERIèNCIES I ACTIVITATS

MODALITATS/CANDIDAT

22 dies en 22 peus. Aventura en solitari a l’Atlàntic Projecte educatiu de seguiment de la regata Mini Transat 2023

La celebració, la tardor de 2023, de la regata Mini Transat (una travessa de l'Atlàntic a vela, en solitari i sense assistència) ha servit per convertir el mar, la cultura i el patrimoni marítim en un recurs pedagògic de primera magnitud, a partir de la creació d'aquest projecte educatiu, i per fer que més de 60 centres educatius i més de 4.000 alumnes de Barcelona, Catalunya i la resta de l'estat, es convertissin en partícips d'una prova esportiva en temps real, que ha generat la motivació i emoció necessàries per fer d'aquest projecte educatiu, un exemple d'èxit. El contacte amb els i les navegants participants de la regata ha permès l'alumnat involucrar-se de manera directa en les propostes d'activitats i en la inclusió del patrimoni i la cultura marítima en el seu dia a dia.