CANDIDATS EXPOSICIONS TEMPORALS

MODALITATS/CANDIDAT

Dones X Disseny X Dones

Projecte de recerca que es formalitza en l’ampliació de l’exposició del Vitra Design Museum Som aquí! Les dones en el disseny. 1900-Avui, amb dos àmbits dedicats al disseny local: Nosaltres també hi érem! 1960-1990, reconeixement de les pioneres del disseny; i Coses de dones, coses de tothom, 1990-Avui, sobre l’aportació del disseny per a les dones. La investigació ha suposat una revisió i increment important de les col•leccions del museu prenent com a base la incorporació de la perspectiva de gènere. La publicació del catàleg és una aportació a la minsa historiografia del disseny en clau de gènere. L’ampli programa d’activitats ha suposat la difusió de la incorporació de la dona al món del disseny a Catalunya i Espanya, a més de crear continguts d’arxiu i memòria oral.