PREMIS AMC DE MUSEOLOGIA

CANDIDATS EXPOSICIONS TEMPORALS

MODALITATS/CANDIDAT

Una Societat Canviant. Segles XIX-XXI

Una Societat Canviant és una mostra temporal de llarga durada que representa una mirada calidoscòpica de les transformacions socioeconòmiques i culturals de la ciutat de Sant Feliu de Guíxols al llarg dels darrers tres segles (XIX, XX i el present), transicions que van implicar l'entrada del municipi a la modernitat. Això ho fa a través dels seus 4 àmbits: Una badia plena de vaixells, La societat industrial, la Costa Brava i Famílies de Sant Feliu. L'exposició vol reconèixer tota població anònima, societats plurals al llarg del temps i també en el moment actual, plantejant qüestions que per a les persones són percebudes com a properes.

IMATGES DEL PROJECTE